Platforma ArcGIS – efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Nazwa firmy: Esri Polska Sp. z o. o.
Adres strony internetowej: www.esri.pl
Nazwa rozwiązania: Esri Polska zapewnia dostęp do nowoczesnej Platformy ArcGIS umożliwiającej wewnętrzną komunikację między pracownikami jednostek samorządu terytorialnego oraz zewnętrzną komunikację z mieszkańcami w efektywny i przejrzysty sposób.
Cel rozwiązania:
Umożliwienie jednostkom samorządu terytorialnego efektywnej komunikacji zewnętrznej z mieszkańcami oraz bezkontaktowej komunikacji wewnętrznej między pracownikami dzięki wykorzystaniu zintegrowanej Platformy ArcGIS.
Osiągnięcie celu będzie możliwe poprzez uruchomienie następujących pakietów rozwiązań:
A. Internetowa usługa ArcGIS Online – sprawne tworzenie map, szybkie udostępnianie i wymiana informacji z odniesieniem przestrzennym pomiędzy pracownikami instytucji. Rozwiązanie oparte o intuicyjne narzędzia do analizy i wizualizacji danych - np. informacje o funkcjonowaniu urzędów, otwartych sklepach, targowiskach, lokalach gastronomicznych lub innych usługach czy też informacjach związanych z działaniami w związku ze zwalczaniem skutków COVID-19
B. Witryna ArcGIS Hub - do tworzenia przejrzystej i intuicyjnej strony internetowej, na której można przedstawiać dane z odniesieniem przestrzennym, osadzać interaktywne mapy, publikować geoankiety i formularze, zamieszczać wszelkie ostrzeżenia i informacje oraz inne wiadomości w postaci wykresów, infografik czy filmów.
C. Desktopowa aplikacja ArcGIS Pro – zaawansowane narzędzie do przetwarzania danych przestrzennych
D. Aplikacje terenowe – Collector for ArcGIS do zbierania danych w terenie, Survey123 do tworzenia formularzy, Workforce for ArcGIS do koordynowania prac ekip terenowych, QuickCapture do szybkiego zbierania danych z poruszającego się pojazdu, Dashboard – Panel operacyjny do dynamicznego raportowania danych.
Korzyści rozwiązania z perspektywy samorządu:
- Szybkość uruchomienia usług wysokiej jakości.
- Brak ponoszenia opłat za oprogramowanie przez 6 miesięcy.
- Efektywna komunikacja z mieszkańcami.
- Poprawa komunikacji wewnętrznej w urzędzie i instytucjach zależnych.
- Zapewnienie ciągłości pracy jednostek podległych urzędowi.
- Zwiększenie innowacyjności samorządu.
- Czytelne mapy, wykresy, infografiki w przystępny sposób przedstawiające bieżącą sytuację.
Pełny opis dostawcy i rozwiązania znajduje się tutaj.